مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-03سياسي

شهدای دشت ورامین جزو تاریخ سازان کشور هستند


رییس مجمع نمایندگان تهران با بین اینکه شهدای دشت ورامین جزو تاریخ سازان کشور هستند، گفت: وظیفه همه ما در برابر شهدا این است که تاریخ انقلاب را برای نوجوان و جوانان تبیین کنیم تا بدانند در تاریخ چه گذشت و از آن درس بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس و مشاور رییس جمهور در امور روحانیت عصر امروز در اختتامیه دهمین نمایشگاه آثار تاریخی و سیاسی قیام 15 خرداد ورامین در حسینیه بنی فاطمه(س)، اظهار کرد: این ایام فرصتی است برای اینکه تاریخ را ورق بزنیم و مرور کنیم، این مناسبت ها یکی از رسالت هایش این است که این ایام را یادآوری کنیم و به نسل های آینده که می خواهند آینده را بسازند و در خدمت مردم باشند، درس بگیرند زیرا باید تاریخ را بدانند.

وی گفت: تاریخ و مطالعه تاریخ فواید و سودآوری های فراوانی دارد، تاریخ مایه عبرت است که می توان از آن عبرت های خوبی گرفت، در قرآن تاکید شده که تذکر دهید زیرا انسان نیاز به تذکر دارد .

رییس مجمع نمایندگان تهران بیان کرد: تاریخ عبرت ها را در خود جمع کرده و به انسان ها آگاهی می بخشد، اینکه این ایام 14 و 15 خرداد را گرامی می داریم یک مسأله مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای دشت ورامین جزو تاریخ سازان کشور هستند

شهدای دشت ورامین جزو تاریخ سازان کشور هستند