مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-19سياسي

شبکه آبرسانی خلخال با 800 میلیارد ریال اعتبار اصلاح و بازسازی می شود


شبکه آبرسانی در شهر خلخال به طول 145 کیلومتر بوده که 85 کیلومتر از آن نیازمند بهسازی است و از این رو اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی خلخال با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد وحیدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: آبرسانی روستایی در شهرستان خلخال به همت قرارگاه امام حسن در 65 روستای این شهرستان  با اعتبار 950 میلیارد ریالی در حال اجرا است.

شهر خلخال نیز نیز 145 کیلومتر شبکه آب دارد که 85 کیلومتر از آن نیازمند بهسازی است که اصلاح و بازسازی آن نیز با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال انجام می شود.

آغاز عملیات اجرایی تونل الماس محور خلخال-اسالم طی یک ماه آینده وی افزود: تونل الماس محور خلخال-اسالم یکی از مطالبات دیرینه شهرستان خلخال و مردم استان اردبیل است که طی سالیان گذشته این خواسته مردم مورد توجه نبوده و در طی ماه های اخیر مجوزهای لازم آغاز پروژه تونل الماس اخذ شد و تا 10 روز آینده پیمانکار پروژه تعیین خواهد شد و تا پایان تیرماه سال جاری، کارگاه عملیات اجرایی تونل الماس محور خلخال-اسالم مستقر خواهد شد.

وزیر کشور گفت: شهرستان خلخال پتانسیل بسیار ویژه و قابل توجهی در بخش های مختلف دارد که نیازمند برنامه ریزی و تدوین یک طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آبرسانی خلخال با 800 میلیارد ریال اعتبار اصلاح و بازسازی می شود

شبکه آبرسانی خلخال با 800 میلیارد ریال اعتبار اصلاح و بازسازی می شود