توجهی به مسأله حجاب و عفاف به عنوان یک کالای فرهنگی نشده استمدیر واحد تحقیقات نوآوری و پوشاک گفت: متأسفانه هیچ توجهی به مسئله «حجاب و عفاف»به عنوان یک کالای فرهنگی، نشده است و به دلیل عدم نظارت در تولید، - مدیر واحد تحقیقات نوآوری و پوشاک گفت: متأسفانه هیچ توجهی به مسئله حجاب و عفاف به عنوان یک کالای فرهنگی، نشده است و به دلیل عدم نظارت در تولید، از چین و ژاپن چادر وارد کشور می شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تخصصی صنعتی پوشاک، حجاب و مد به منظور بررسی ظرفیت ها و چالش های این صنعت، توسط رادیو اقتصاد و با حضور کارشناسان و طراحان، تولید کنندگان و فعالان مد و لباس در استودیوی شماره یک معاونت صدا برگزار شد. در این برنامه تهیه کننده برنامه و کارشناسان نظرات خود را درباره اینکه چگونه می توان بازار این صنعت را در کشور پررونق تر کرد و به حجاب و عفاف توجه بیشتر داشت، مطرح کردند. گزارش این بحث و گفتگوها در ادامه می آید؛ بسیاری از سرمایه گذاران از ظرفیت های اقتصادی صنعت پوشاک غافل هستند لیلا یگانه، تهیه کننده رادیو اقتصاد درباره این برنامه گفت: ما در نظر داریم تا ظرفیت ها و چالش های این صنعت را مورد بررسی قرار دهیم و با پیگیری از مسئولان گام های مؤثری را در راه رونق این صنعت برداریم. بسیاری از سرمایه گذاران از ظرفیت های اقتصادی صنعت پوشاک غافل هستند و نیاز اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیشتری از برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |