مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:552023-05-30اقتصادي

توجهی به مسأله حجاب و عفاف به عنوان یک کالای فرهنگی نشده است


مدیر واحد تحقیقات نوآوری و پوشاک گفت: متأسفانه هیچ توجهی به مسئله «حجاب و عفاف»به عنوان یک کالای فرهنگی، نشده است و به دلیل عدم نظارت در تولید، - مدیر واحد تحقیقات نوآوری و پوشاک گفت: متأسفانه هیچ توجهی به مسئله حجاب و عفاف به عنوان یک کالای فرهنگی، نشده است و به دلیل عدم نظارت در تولید، از چین و ژاپن چادر وارد کشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تخصصی صنعتی پوشاک، حجاب و مد به منظور بررسی ظرفیت ها و چالش های این صنعت، توسط رادیو اقتصاد و با حضور کارشناسان و طراحان، تولید کنندگان و فعالان مد و لباس در استودیوی شماره یک معاونت صدا برگزار شد.

در این برنامه تهیه کننده برنامه و کارشناسان نظرات خود را درباره اینکه چگونه می توان بازار این صنعت را در کشور پررونق تر کرد و به حجاب و عفاف توجه بیشتر داشت، مطرح کردند.

گزارش این بحث و گفتگوها در ادامه می آید؛ بسیاری از سرمایه گذاران از ظرفیت های اقتصادی صنعت پوشاک غافل هستند لیلا یگانه، تهیه کننده رادیو اقتصاد درباره این برنامه گفت: ما در نظر داریم تا ظرفیت ها و چالش های این صنعت را مورد بررسی قرار دهیم و با پیگیری از مسئولان گام های مؤثری را در راه رونق این صنعت برداریم.

بسیاری از سرمایه گذاران از ظرفیت های اقتصادی صنعت پوشاک غافل هستند و نیاز اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیشتری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجهی به مسأله حجاب و عفاف به عنوان یک کالای فرهنگی نشده است

توجهی به مسأله حجاب و عفاف به عنوان یک کالای فرهنگی نشده است