مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-08ورزشي

آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموزان را قرآن محور قرار دهد


امام جمعه اسدآباد با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان تصریح کرد: در تابستان امسال آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموزان را قرآن محور قرار دهد.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان تصریح کرد: در تابستان امسال آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموزان را قرآن محور قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی پنجشنبه 18 خرداد در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، افزود: سایر برنامه های ورزشی، تفریحی، هنری و .

اوقات فراغت آنها نیز بر محور قرآن باشد چراکه این امر سرمایه گذاری بنیادی برای جامعه خواهد بود و دانش آموزان را از اثرات سوء فضای مجازی مصون نگه می دارد.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف واگذاری زمین برای احداث مدرسه در روستاهای علی آباد و گذرکجین شهرستان خاطرنشان کرد: در اختصاص زمین برای احداث مدرسه برای این دو روستا دسترسی آسان به مدرسه برای دانش آموزان و خانواده ها در روستا ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت مشارکت مردمی در انتخابات امسال ترغیب و تشویق خانواده ها و جامعه به شرکت در انتخابات از نقش مؤثری در افزایش مشارکت مردمی برخوردار خواهد بود و آمادگی کامل همه دستگاه های اداری و دولتی برای اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموزان را قرآن محور قرار دهد

آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموزان را قرآن محور قرار دهد