مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-02سياسي

20 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد کرمان ایجاد شد


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: این نهاد موفق به ایجاد بیش از 20 هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از 1200 میلیارد تومان در استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عسکری نژاد در همایش زکات شهرستان ریگان گفت: کمیته امداد از نهادهای مولود انقلاب است و این نهاد به عنوان یک دولت کوچک مسئولیت ویژه ای برعهده دارد و در همه عرصه ها این توفیق را دارد در خدمت مردم و محرومان باشد.

وی با اشاره به اینکه کار کمیته امداد شناسایی محرومین و قدم برداشتن در جهت حل مشکلات آنها است، افزود: سال گذشته کمیته امداد استان کرمان موفق به ایجاد بیش از 20 هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از 1,200 میلیارد تومان در استان شده است که این اقدام یکی از کارهای بزرگی است که کمیته امداد به دوش گرفت و سال گذشته نیمی از تعهد دولت در بحث اشتغال توسط این نهاد انجام شد.

2113 واحد مسکونی تحویل مددجویان تحت حمایت شد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان به اقدامات عمرانی انجام شده توسط این نهاد نیز اشاره و بیان کرد: سال گذشته 2113 واحد مسکونی در سطح استان احداث و تحویل مددجویان تحت حمایت شده است.

وی در ادامه از اهدای 4600 سری جهیزیه به زوج های نیازمند و توزیع شش هزار مورد لوازم ضروری منزل بین مددجویان و محرومان در سال گذشته خبر داد و گفت: هم چنین طی این مدت 161 میلیارد تومان وام کارگشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد کرمان ایجاد شد

20 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد کرمان ایجاد شد