مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:562023-06-11اقتصادي

سد بلوبین امسال آبگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در بازدید از پروژه های اجرایی در شهرستان ایجرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان ایجرود چند پروژه بزرگ آب در دست اجرا است، اظهار داشت: سد بلوبین پیشرفت قابل توجهی داشته است.

استاندار زنجان اضافه کرد: امیدوارم با تلاشی که در رابطه با تامین بودجه انجام می شود، سد بلوبین امسال به مرحله آبگیری برسد.

وی به اجرای طرح  آب رسانی به شهر حلب اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه مشکلاتی اعتباری وجود دارد ولی تلاش می شود که امسال این پروژه هم تعیین تکلیف و به سرانجام برسد.

افشارچی در رابطه با دو پروژه دیگر در شهر زرین آباد افزود: تلاش می شود پروژه فرهنگسرای شهرزرین آباد ایجرود و  سکوهای تماشاگران زمین فوتبال تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی در مورد دیگر پروژه های این شهرستان از جمله چهار بانده کردن جاده حد فاصل بین زرین آباد تا سمت بیجار، خاطر نشان کرد: این پروژه هم فعال است و تلاش خواهیم کرد که سرعت کار را بالا ببریم.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به پیگیری های انجام شده در مورد پروژه پتروشیمی اذعان داشت:در اجرای طرح مشکل خاصی وجود ندارد و با مدیران این پروژه در تعامل هستم و برای تامین اعتبار مورد نیاز آن اقداماتی صورت گرفته است که امیدواریم تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد بلوبین امسال آبگیری می شود

سد بلوبین امسال آبگیری می شود