مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-11اقتصادي

صدور 29 فقره سند مالکیت حدنگاری شده جزیره قشم پس از 30 سال


در جلسه ای با حضور استاندار و رییس دادگستری هرمزگان، 29 فقره سند مالکیت حد نگاری شده مناطق آزاد و و ویژه اقتصادی جزیره قشم به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی، عصر یکشنبه در جلسه تحویل 29 فقره سند مالکیت حد نگاری شده قشم، اظهار داشت: برخی اختلافات بین دستگاه های حاکمیتی وجود دارد که سبب می شود سودجویان از این اختلاف و دوگانگی بهره برده و سوء استفاده کنند.

وی افزود: یکی از این بحث ها بلاتکلیفی و دوگانگی مالکیت اراضی جزیره قشم بود، حدود 70 هزار هکتار از اراضی این جزیره بلاتکلیف بود که با هم افزایی دستگاه قضایی و دولت سند صادر شد.

استاندار هرمزگان گفت: از این دست موارد در سطح استان و کشور وجود دارد که می توان با هم افزایی و همکاری میان دستگاه قضایی و دولت باقی موارد را نیز تعیین تکلیف کرد تا مسائل به نفع مردم حل شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان نیز در این مراسم اظهار داشت: با ورود جدی استاندار هرمزگان و همکاری دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی، اسناد تک برگ دو سوم جزیره قشم شامل 29 سند مشتمل بر 70 هزار هکتار از اراضی جزیره قشم صادر شد.

مجتبی قهرمانی گفت: این صدور اسناد از بسیاری از چالش های حقوقی جلوگیری خواهد کرد و سبب دفاع بهتر از بیت المال و حفظ اراضی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 29 فقره سند مالکیت حدنگاری شده جزیره قشم پس از 30 سال

صدور 29 فقره سند مالکیت حدنگاری شده جزیره قشم پس از 30 سال