مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-20سياسي

شرکت توسعه گردشگری شهر همدان ایجاد می شود


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از راه اندازی شرکت توسعه گردشگری شهر همدان توسط شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حمید بادامی نجات ظهر امروز در نشست خبری پیرامون رویداد ثبت جهانی هگمتانه با بیان اینکه خوشحالیم امروز برای موضوعی دور هم جمع شدیم که سالها مردم همدان انتظار آن را می کشیدند اظهار کرد: ثبت جهانی یکی از دغدغه های اصلی فعالان گردشگری بوده چراکه نیاز بود همدان با آثار فاخر تاریخی فراوان و قدمت دیرینه اثری را در یونسکو  به ثبت برساند.

وی برخی شهرها آثاری فاخری به نسبت همدان ندارند اما توانستند آن را ثبت جهانی کنند گفت: این خوش شناسی ماست که در دوره ای قرار گرفتیم تا بتوانیم این مهم را برای همدان رقم بزنیم و یک قدم در این راستا برداریم.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید به اینکه این موصوع از سال گذشته جدی شد و شورای شهر پای کار آمد افزود:   هر 11 عضو شورا بر این مسئله اتفاق نظر داشتند و این شد که سیاست گذاری و بودجه لازم را برای ثبت جهانی دیدیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف و احصاء نیازهای ثبت جهانی هگمتانه از سوی شورای شهر و شهرداری افزود: شورای شهر بخشی از لایحه بودجه ای که شهرداری بدین منظور پیش بینی کرده بود را تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت توسعه گردشگری شهر همدان ایجاد می شود

شرکت توسعه گردشگری شهر همدان ایجاد می شود