مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:022023-06-21ورزشي

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی - مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت در کرمان


مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت امروز 31 خرداد ماه با حضور مسئولان ارشد استان در شهر کرمان به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان کلنگ ساخت مجموعه فرهنگی - مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت امروز 31 خرداد ماه با حضور مسئولان ارشد استان در شهر کرمان به زمین زده شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم اظهار کرد: مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی از 80 کشور دنیا زائر دارد و استان کرمان به امکاناتی برای پذیرایی از زائران شهید مقاومت نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمان کنونی و آینده، مرقد حاج قاسم میزبان زائران زیادی از سراسر کشور و جهان است، افزود: مجموعه سیاست گذاری در حوزه آماده سازی کرمان برای پذیرایی از زائران سردار شهید سلیمانی باید در دو حوزه دولتمردان و ظرفیت های مردم اجرا و بسترهای لازم ایجاد شود.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: حرکت های مردمی و به ویژه پروژه بزرگ مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت پیشران ایجاد بسترهای لازم برای پذیرایی از زائران سردار دلها بوده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: با احداث این مجموعه کار منسجم و بزرگ مردمی در پذیرایی از زائران سردار دلها انجام خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد ایجاد مرکز بزرگ و متنوعی در بخش های مختلف فرهنگی، اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی - مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت در کرمان

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی - مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت در کرمان