مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-07سياسي

اختصاص اعتبار 120 میلیاردی برای ساماندهی سواحل مازندران


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر لزوم اجرای طرح های فرهنگی در سواحل دریای این استان تاکید کرد و گفت: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور 120میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می یابد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر لزوم اجرای طرح های فرهنگی در سواحل دریای این استان تاکید کرد و گفت: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور 120میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می یابد.

روح الله سلگی امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های مازندران در سالن کوثر سپاه کربلا با اشاره به عزم قاطع دولت سیزدهم برای ساماندهی سواحل اظهار کرد: باتوجه به خدمات دهی ملی مازندران در عرصه گردشگری باید نگرش ملی به ظرفیت های این استان حاکم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در گذشته طرح های دریا در سواحل کوتاه مدت بوده است، گفت: تمام پلاژداران و صاحبان شهرک های خصوصی در سواحل باید مسئولیت اجرای طرح های فرهنگی و مدیریتی در حوزه استحفاظی خود را بپذیرند.

سلگی با اشاره به اینکه سال گذشته 17 میلیارد تومان برای سواحل تخصیص یافته بود، گفت: با پرداخت بدهی به موقع حقوق ناجیان، غریق در سواحل استان به شدت کاهش پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 120 میلیاردی برای ساماندهی سواحل مازندران

اختصاص اعتبار 120 میلیاردی برای ساماندهی سواحل مازندران