مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-15سياسي

الهیان: مجلس پیگیر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر حفظ زیرساخت های هسته ای، گفت: مجلس پیگیر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است و اگر مذاکراتی هم صورت می گیرد در چارچوب این قانون است.

- زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره صنعت هسته ای کشور گفت: ما پیشرفت های خوبی در صنعت هسته ای داشته ایم که این پیشرفت ها در عرصه های مختلف زندگی مردم مشهود است و البته باید بیش از پیش از این صنعت در حوزه های مختلف زندگی مردم همچون حوزه پزشکی، کشاورزی، تامین انرژی و.

استفاده شود.

وی افزود: آنچه مسلم است این است که مجلس پیگیر حقوق مردم در حوزه هسته ای بوده و هست و قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها که در مجلس یازدهم به تصویب رسیده، یکی از قوانین خوبی است که به تصویب رسیده و دست تیم مذاکره کننده ما را برای چانه زنی باز گذاشت تا بتواند در یک چارچوب مشخصی جلوی زیاده خواهی طرف مقابل بایستد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در حال حاضر ملاک عمل برای دستگاه های مسئول همچون وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی، قانون مجلس است و با نظارتی هم که مجلس داشته و دارد، عدول از قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: مجلس پیگیر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است

الهیان: مجلس پیگیر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است