مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-08سياسي

رییس کل دادگستری یزد: صیانت از محیط زیست، عزمی ملی می خواهد


حفظ و صیانت از محیط زیست تنها وظیفه یک نهاد متولی نیست، بلکه رسالتی است که همه آحاد جامعه باید به آن اهتمام داشته باشند و عزمی ملی می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری عصر امرزو در نشست با مدیرکل محیط زیست استان و جمعی از محیط بانان مناطق محافظت شده استان، اظهار کرد: حفظ محیط زیست و حفاظت از این آب و خاک، در یکسری قواعد و قوانین و تعدادی نیروی انسانی متولی و متعهد به موضوع خلاصه نمی شود و همه باید نسبت به میراث پاک گذشتگان و سهم امانت آیندگان از این سرزمین، توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: این امر، نیازمند فرهنگ سازی و تغییر نگرش در نسل های آتی و ایجاد احساس مسئولیت مضاعف در فرزندان این آب و خاک است که باید از سنین کم و در مدارس با استفاده از ظرفیت نهاد های مردم نهاد فعال در این حوزه صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: توسعه پایدار در استان مستلزم نگاه همه جانبه به مسایل خرد و کلان در حوزه های مختلف است که باید توسعه صنعتی را با شرایط اقلیمی و زیست محیطی همگام و همسو نماید.

وی با اشاره به این موضوع که مباحث آلودگی محیط زیست شامل7 بخش می باشد، اظهار داشت: پیشگیری از آلودگی در بخش آب، خاک، هوا، صوت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: صیانت از محیط زیست، عزمی ملی می خواهد

رییس کل دادگستری یزد: صیانت از محیط زیست، عزمی ملی می خواهد