مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-10اجتماعي

جاده گنبدکاووس - اینچه برون به دلیل سیلاب مسدود است


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: به دلیل ورود سیلاب از خراسان شمالی به شمال استان، جاده گنبدکاووس به مرز اینچه برون تا اطلاع بعدی بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز نعمت الله حاجی زاده با اشاره به مسدودی جاده گنبدکاووس به مرز اینچه برون به علت سیلاب، اظهار کرد: کامیون های ترانزیت برای حرکت به سمت مرز اینچه برون باید مسیر گرگان - آق قلا - اینچه برون را انتخاب کنند.

وی افرود: تا زمان بازگشایی این محور توسط گروه های فنی راهداری استان، بومیان منطقه از مسیرهای فرعی برای آمد و شد استفاده کنند.

حاجی زاده ادامه: باتوجه به اینکه دو نقطه از این محور دچار آب بریدگی شده است، بسته بودن محور تا فروکش کردن سیلاب در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اکنون ایجاد کنارگذر در دو نقطه آب بریدگی برای آسان سازی آمد و شد خودروها ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان ادامه داد: اکنون علاوه بر گروه های راهداری، دستگاه های امدادرسان از جمله جمعیت هلال احمر در منطقه حضور دارند و آماده ارائه خدمات به رانندگان و بومیان منطقه هستند.

  همچنین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: محور گنبد کاووس به سمت مرز اینچه برون حدفاصل روستای قلعه ماخر و محور گنبد کاووس به مراوه تپه به علت وقوع سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده گنبدکاووس - اینچه برون به دلیل سیلاب مسدود است

جاده گنبدکاووس - اینچه برون به دلیل سیلاب مسدود است