مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-16بين الملل

روسیه در قدس اشغالی نمایندگی دیپلماتیک دایر می کند


سفارت روسیه در رژیم صهیونیستی از قصد این کشور برای دایر کردن نمایندگی دیپلماتیک در قدس اشغالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت روسیه در تل آویو امروز (جمعه) خبر داد که پس از توافق با شهرداری قدس اشغالی بر سر مالکیت یک قطعه زمین، تصمیم دارد در این شهر نمایندگی دیپلماتیک دایر کند.

به نوشته وبگاه خبری عرب 48، روسیه از دهها سال پیش مالکیت چند ساختمان و یک قطعه زمین از جمله یک کلیسا در قدس اشغالی را از آن خود می داند و در این سال ها تلاش زیادی برای تصاحب آن ها انجام داده است.

سفارت روسیه در تل آویو امروز جمعه اعلام کرد که در خصوص تعیین حدود و ثغور یک قطعه زمین در قدس غربی که متعلق به روسیه است، با شهرداری قدس اشغالی به تفاهم رسیده و ایجاد نمایندگی رسمی دیپلماتیک روسیه در قدس اشغالی نیز جزوی از این تفاهم به شمار می رود.

الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز گفت: افتتاح یک شعبه از سفارت روسیه در اورشلیم یک دستاورد سیاسی و موجب ارتقای جایگاه این شهر است .

او همچنین گفت که مذاکرات میان دولت روسیه و شهرداری قدس اشغالی در خصوص مالکیت یک قطعه زمین تحت نظر وزارت خارجه اسراییل انجام شده است.

این قطعه زمین در تقاطع خیابان شاه جرج پنجم و معلوت در بخش غربی قدس اشغالی قرار دارد و سفارت روسیه در تل آویو گفته که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه در قدس اشغالی نمایندگی دیپلماتیک دایر می کند

روسیه در قدس اشغالی نمایندگی دیپلماتیک دایر می کند