مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-10اقتصادي

47 طرح کشاورزی در استان قزوین به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 47 طرح تولیدی کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- محمدحسین عطایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 47 طرح تولیدی کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این طرح ها شامل 31 طرح آب و خاک، 9 طرح تولیدات باغی و گلخانه ای ، 4 طرح تولیدات دامی، یک طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و یک طرح تعاون روستایی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: برای اجرای این طرحها دو هزار و 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایهگذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

این مقام مسئول گفت: با بهره برداری از این طرحها ضمن بهره مندی دو هزار و 999 خانوار، زمینه اشتغال 198 نفر به صورت پایدار و 215 نفر به صورت تثبیت اشتغال فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در هفته جهاد کشاورزی که از 21 تا 27 خردادماه است علاوه بر افتتاح طرح ها، برنامه هایی همچون عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه قزوین و دیدار مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه با فرمانداران و ائمه جمعه از مهمترین برنامه های بزرگداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 طرح کشاورزی در استان قزوین به بهره برداری می رسد

47 طرح کشاورزی در استان قزوین به بهره برداری می رسد