مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-16سياسي

ملت ایران برخلاف تبلیغات منفی دشمن روحیه با نشاطی دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برخلاف تبلیغات منفی دشمنان قسم خورده ملت ایران، برگزاری جشنواره ها نشان می دهد که روحیه نشاط و سرزندگی در جامعه ما وجود دارد.

- رضا قاسمیان در حاشیه برگزاری جشنواره گیلاس در شهر هیر در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این جشنواره از شیرینی و طراوت خاصی برخوردار است و هسته اصلی این رویداد شکرگزاری از نعمت های خداوند و قدرشناسی از تلاش باغدارانی است که در تولید محصولات با ارزش و متنوع پای کار هستند.

وی تصریح کرد: اگر قدردان این نعمت ها باشیم، خداوند متعال این نعمت ها را برای همیشه ساری و جاری می کند و ضرورت دارد فرهنگ شکرگزاری از نعمت های الهی را در جامعه تقویت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تبلیغات منفی دشمنان را در غمگین نشان دادن ملت ایران یادآور شد و گفت: برخلاف این تبلیغات، برگزاری چنین جشنواره های محلی، منطقه ای و استانی می تواند زمینه ساز نشاط و سرزندگی باشد.

قاسمیان افزود: از ابتدای امسال تاکنون جشنواره های متعددی با هدف جذب گردشگران در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار شده که کوچ عشایر، گیلاس، بابونه و… از مهمترین آنها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم ایران با روحیه نشاط و سرزندگی قدردان نعمت امنیت در جامعه هستند و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران برخلاف تبلیغات منفی دشمن روحیه با نشاطی دارند

ملت ایران برخلاف تبلیغات منفی دشمن روحیه با نشاطی دارند