مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:022023-05-28اجتماعي

شناسایی نقاط بحرانی حریق درعرصه های منابع طبیعی


فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور از تشکیل ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری و کنترل حریق با مدیریت فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سرهنگ رضا اکبری، فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور در سفر به استان سمنان، حفاظت از منابع طبیعی را از وظایف و اولویت های مهم سازمان برشمرد و از ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها خواست با توجه به شروع فصل تابستان و پیشگیری حریق به ویژه در مناطق بحرانی نسبت به تشکیل جلسه مدیریت بحران برای پیشگیری و کنترل حریق در جنگل ها و مراتع اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نقش و مشارکت مردم در امر حفاظت از عرصه های منابع طبیعی بسیار تأثیرگذار است، از مدیران استان ها خواست برای پیشگیری و اطفای حریق در جنگل ها و مراتع از مجریان طرح ها و بهره برداران منابع طبیعی، همیاران طبیعت، دهیاران، مدیریت بحران استانداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، نظامی و شورای اسلامی روستاها در مناطق بحرانی کمک بگیرند.

 اکبری به شناسایی نقاط بحرانی و حساس عرصه‍ های منابع طبیعی به حریق اشاره کرد و افزود: برای کنترل و پیشگیری از حریق در جنگل ها و مراتع بکارگیری دیده بان ها بسیار مهم و اساسی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نقاط بحرانی حریق درعرصه های منابع طبیعی

شناسایی نقاط بحرانی حریق درعرصه های منابع طبیعی