موانع اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چگونه برطرف می شود؟معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اگر وزیر آموزش و پرورش پیگیر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و به آن باور داشته باشد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اگر وزیر آموزش و پرورش پیگیر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و به آن باور داشته باشد، سایر بخش ها نیز به دنبال اجرای سند خواهند بود، اما در برخی دوره ها حتی سند 2030 را ترجیح دادند و برای آن بودجه گذاشتند. نصرت الله محمودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهداف اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار کرد: اهداف متعددی در ذیل این سند وجود دارد که از مهم ترین اهداف آن می توان به پرورش و تربیت استعدادهای دینی و علمی، تعمیق تربیت و آداب اسلامی، تقویت التزام به ارزش های انقلاب اسلامی، ترویج و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، تقویت بنیان خانواده و کمک به افزایش سطح توانایی ها ومهارت های خانواده، بسط عدالت در برخورداری از فرصت های تعلیم و تربیت، تنوع بخشی به محیط های یادگیری، افزایش نقش مدرسه به عنوان یکی از کانون های پیشرفت محلی و مشارکت نظام تعلیم و تربیت رسمی در رشد و تعالی کشور در زمینه های مختلف اشاره کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |