مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-01اجتماعي

بارش باران بهاری خسارت آفرین شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از خسارت بارش باران به منازل و پست برق در شهرستان های تالش، فومن و شفت در شبانه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امیر مرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت های بارش باران در سه شهرستان گیلان اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران در شبانه روز گذشته، گل و لای از مناطق مرتفع در منطقه آق اولر شهرستان تالش شسته شده و جاده این روستا را پوشاند که با کمک نیرو های بخشداری و گروه واکنش سریع فرمانداری شهرستان تالش این جاده باز شد.

وی از قطعی برق در مناطق ماسوله رودخان و قلعه رودخان شهرستان فومن هم بر اثر بارش باران در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: سقوط تیر برق و آب گرفتگی خانه ها بر اثر بارش باران و طوفان از این مناطق گزارش شد که با کمک نیرو های فرمانداری و بخشداری، مشکلات این مناطق برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه همچنین سقف سه خانه در شفت بر اثر بارش باران و وزش باد دچار خسارت شد، گفت: پست برق 63 کیلوولت شهرستان شفت هم بر اثر بارش باران و سقوط درخت قطع شد که به کمک نیرو های فرمانداری و گروه های کمکی از شهرستان های مجاور، مشکل قطعی برق در شهرستان شفت برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران بهاری خسارت آفرین شد

بارش باران بهاری خسارت آفرین شد