مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:012023-06-14اقتصادي

تخلیه کالای تجاری در بندر گناوه 10 برابر رشد یافت


کیامرث جوکار رییس اداره بندر ودریا نوردی گناوه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در دو ماهه ابتدایی امسال تخلیه کالاهای تجاری در این بندر نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از 10 برابر رشد داشته است که عمده دلیل آن ارائه خدمات رسانی مطلوب و به دنبال آن موج پررنگ بازگشت تجار و بازرگانان گناوه برای فعالیت در زادگاه خودشان است.

رییس اداره بندر ودریا نوردی گناوه گفت: این بندر با ارائه خدمات ترانزیت، تسهیلات و تخفیف های ویژه، تجار و بازرگانان را برای فعالیت بیش از پیش در گناوه ترغیب کرده است.

وی بیان کرد: خدمات ارائه شده و آغاز فرایند توسعه زیرساخت ها در بندر گناوه همچنین چشم انداز بسیار روشنی را برای فعالیت تجار و بازرگانان ایجاد کرده است.

جوکار ادامه داد: در 2 ماه اول امسال یک هزار و 546 تن کالای تجاری در این بندر تخلیه شده در حالی که این میزان تخلیه در دو ماه اول سال گذشته 132 تن بوده است.

وی افزود: عمده کالاهای تجاری وارداتی، نیازهای مردم و بازار این منطقه و سایر استان های همجوار نظیر کولر گازی، لوازم یدکی و ادوات تاسیساتی بوده است.

رییس اداره بندر ودریانوردی گناوه تصریح کرد: میزان کالاهای تجاری ورودی از طریق رویه ترانشیپ (کانتینری) به این بندر در 2 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه کالای تجاری در بندر گناوه 10 برابر رشد یافت

تخلیه کالای تجاری در بندر گناوه 10 برابر رشد یافت