مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-16سياسي

ورود 70 هزار زائر ایرانی به عربستان/ تاکید بر رعایت حقوق حجاج


سرپرست حجاج ایرانی در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روند عملیات مدینه قبل را خوب توصیف کرد و خوارستار احقاق حقوق حجاج ایرانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آخرین نشست مسئولان حوزه حج و زیارت در مدینه قبل، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب با اعلام این مطلب ، روند عملیات حج در مدینه و مکه را رو به جلو توصیف و ابراز امیدواری کرد که امسال با توجه به شاخص ها حجی کم نظیر برگزار شود.

در این جلسه رییس سازمان حج و زیارت از انتقال حدود 70 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی تا پایان روز پنج شنبه خبر داد و این تعداد را حدود 80 درصد از سهمیه حج 1402 عنوان کرد.

وی همچنین گزارشی از سفر اخیر خود به مکه و بازدیدهای انجام گرفته از روند طبخ غذا و ایستگاههای انتقال و بازگشت زائران ایرانی از مسجدالحرام ارائه کرد.

در ادامه این جلسه جواد دانشیار رییس ستاد مدینه با اشاره به اینکه از روز پنج شنبه ورودی زائران به مدینه کاهش می یابد ، گفت: از مجموع زائرانی که وارد مدینه شدند تا چهارشنبه شب 33856 زائر در قالب 217 کاروان پس از محرم شدن در مسجد شجره به مکه مکرمه رفتند.

وی همچنین گفت: روند تخلیه هتل های زائران ایرانی درمدینه با هتل حیاه الذهبی آغاز شده و روز دوم تیرماه به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 70 هزار زائر ایرانی به عربستان/ تاکید بر رعایت حقوق حجاج

ورود 70 هزار زائر ایرانی به عربستان/ تاکید بر رعایت حقوق حجاج