مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:102023-06-17سياسي

آیت الله سعیدی: حل مسئله حجاب هم افزایی قوای سه گانه را می طلبد


رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: تحقق حجاب یک اراده می خواهد، هم افزایی سه قوه را می طلبد و مسئولان و نمایندگان هم باید تقدم رضایت خالق بر مخلوق را در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، همایش جهاد تبیین ویژه اساتید و نخبگان حوزه های علمیه و خواهران شاغل سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و بانوان بسیجی و طلاب طرح امین استان چهارمحال و بختیاری با سخنرانی آیت الله علی سعیدی، رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

آیت الله علی سعیدی در این همایش به تشریح مراحل پنجگانه هر انقلابی پرداخت و با مقایسه انقلاب های الهی قبلی گفت: بسترسازی اولین مرحله انقلاب است که حضرت امام خمینی(ره) از سال 42 تا 57 این کار را انجام دادند و مردم را با اصل انقلاب و رسالت رهبری آشنا کردند.

وی، پیروزی انقلاب را مرحله دوم دانست و افزود: وقتی مردم با آرمان ها و اهداف انقلاب آشنا شدند و درک درستی پیدا کردند، امام را همراهی کرده و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ادامه داد: هیچ امتی بدون پرداخت هزینه نمی تواند پیروز شود؛ در انقلاب اسلامی ایران هم هزینه پرداخت کردیم و شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: حل مسئله حجاب هم افزایی قوای سه گانه را می طلبد

آیت الله سعیدی: حل مسئله حجاب هم افزایی قوای سه گانه را می طلبد