مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-09اجتماعي

تلاش راهداران البرزی برای بازگشایی محور چالوس ادامه دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به مسدود شدن محور چالوس به علت وقوع سیل و ریزش سنگ گفت: همه امکانات راهداری استان برای بازگشایی هرچه سریع تر محور به کار گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زندی فر عصر جمعه در حاشیه بازدید از فعالیت نیروهای راهداری در محور چالوس اظهار کرد: شب گذشته شاهد وقوع سیل، ریزش کوه و گل و لای در محور کرج - چالوس بودیم که سبب انسداد این مسیر شد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه بارش ها به همراه معاون راهداری در محور کرج- چالوس حضور یافتیم و بلافاصله نیروها، تجهیزات و ماشین آلات راهداری نیز به این محور اعزام شدند تا مسیر مسدود شده بازگشایی شود.

این مسئول با بیان اینکه 7 اکیپ راهداری در قالب 28 نیروی عملیاتی و 22 نیروی پشتیبان سریعاً به محور کرج- چالوس اعزام شدند، گفت: از دیروز تاکنون این نیروها بدون وقفه مشغول به فعالیت هستند تا مسیر هرچه سریع تر بازگشایی شود.

زندی فر توضیح داد: در حال حاضر با تلاش راهداران البرزی و نیروهای امدادرسان تمامی افرادی که در سیل متوقف شدند شب گذشته در راهدارخانه گچسر و مکان های امن دیگر اسکان یافتند و صبح امروز توسط 6 دستگاه اتوبوس به کرج منتقل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همچنین 1200 خودروی گرفتارشده در محور کرج- چالوس نیز در مسیر جایگزین از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش راهداران البرزی برای بازگشایی محور چالوس ادامه دارد

تلاش راهداران البرزی برای بازگشایی محور چالوس ادامه دارد