مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-11ورزشي

برخورداری و نعمت زاده راهی نیمه نهایی شدند


دو عضو تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرندپری رم صعود کرده و مدال برنز خود را قطعی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه این مسابقات که به میزبانی ایتالیا در شهر رم جریان دارد، امروز یکشنبه 21 خردادماه مبارزات اوزان 49- کیلوگرم بانوان و 80- کیلوگرم آقایان برگزار شد که مبینا نعمت زاده و مهران برخورداری راهی نیمه نهایی شدند، امیرمحمد بخشی به دلیل آسیب دیدگی مبارزه نکرد و غزل سلطانی در نیمه نهایی به دیگر نماینده کشورمان از دست یابی به مدال بازماند.

در وزن 49- کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده داشت که هر دو تکواندوکار با برتری برابر رقبای خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

مبینا نعمت زاده ابتدا دنیا ابوطالب دارنده مدال برنز مسابقات 2022 جهان از عربستان را 2 بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با لنا استاکوویچ از کرواسی دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان در سالهای 2022 و 2023 مقتدرانه 2 بر صفر صاحب برتری شد.

از قسمت بالای همین بخش از جدول نیز غزل سلطانی دیگر نماینده کشورمان ابتدا یلدریم از ترکیه را 2 بر صفر شکست داد و در ادامه و پیکار با آندره رامیرز از کلمبیا 2 بر یک صاحب پیروزی شد.

در مرحله یک چهارم نهایی این وزن دو تکواندوکار کشورمان به مصاف هم رفتند که در این دیدار تمام ایرانی نعمت زاده دو بر یک صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری و نعمت زاده راهی نیمه نهایی شدند

برخورداری و نعمت زاده راهی نیمه نهایی شدند