مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-05اجتماعي

وزیر جدید آموزش و پرورش نسبت به پرداخت معوقات دانشجو معلمان اهتمام ورزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان، پردیس شهید باهنر، در نامه ای به صحرایی، وزیر جدید آموزش و پرورش، - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش، خواستار رسیدگی به مشکلات دانشجومعلمان ورودی 98 شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان، پردیس شهید باهنر، در نامه ای به صحرایی، وزیر جدید آموزش و پرورش، از وی خواستند تا نسبت به پرداخت معوقات دانشجو معلمان ورودی 98 که از سال تحصیلی جاری مشغول به تدریس شده اند، اقدام کند.

در این نامه آمده است: احتراما ضمن عرض ادب و تحیات خدمت شما، بر خود واجب دانستیم که بخشی از مطالبات بر حق دانشجویان ورودی 98 دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در رشته آموزش ابتدایی را به عرض برسانیم تا شاید اندک تحولاتی در این زمینه رخ دهد.

همانطور که مستحضرید، دانشجویان ورودی 98 دانشگاه فرهنگیان در رشته آموزش ابتدایی که تعداد شان اندک هم نیست، به علت کمبود نیروی معلم، بالاجبار و گاهی با اکراه بر سر خدمت فرستاده شده اند.

حال که در لحظات پایانی سال تحصیلی هستیم، مطالبات این دانشجو معلمان را که به عرض می رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جدید آموزش و پرورش نسبت به پرداخت معوقات دانشجو معلمان اهتمام ورزد

وزیر جدید آموزش و پرورش نسبت به پرداخت معوقات دانشجو معلمان اهتمام ورزد