مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-17حوادث

عبور موفق از «حادثه بزرگ» آبی پایتخت


قطعی آب در برخی مناطق تهران که طی چند روز گذشته برای مردم مشکل ساز شده بود، با اعلام مسئولان وزارت نیرو، برطرف شده و آب سد امیرکبیر برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار جریان قرار گرفته است.

- قطعی آب در برخی مناطق تهران که طی چند روز گذشته برای مردم مشکل ساز شده بود، با اعلام مسئولان وزارت نیرو، برطرف شده و آب سد امیرکبیر برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار جریان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان نوشت: حادثه بزرگ ، این توصیف محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آبفای تهران از ماجرای بارش باران، جاری شدن سیلاب و رانش گسترده زمین و کوه در حوالی جاده چالوس و مسدودشدن مسیر انتقال آب از سد امیرکبیر به تأسیسات آبرسانی تهران در بستر رودخانه کرج است.

در پی این حادثه، آنطور که وزارت نیرو در اطلاعیه ای اعلام کرد، بلافاصله گروه های عملیاتی به همراه تجهیزات و ماشین آلات در منطقه حاضر شدند و عملیات رفع انسداد مسیر باتلاقی رودخانه آغاز شد و با تلاش شبانه روزی و بسیج امکانات، مسیری از میان توده های عظیم سنگ به همراه گل و لای در بستر رودخانه ایجاد و آب در مسیر رودخانه جاری شد.

افزون بر این اقدامات در این مدت بخش قابل توجهی از نیاز شبکه از طریق سامانه های دیگر آبرسانی تأمین شد تا از گسترش محدوده های افت فشار جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور موفق از «حادثه بزرگ» آبی پایتخت

عبور موفق از «حادثه بزرگ» آبی پایتخت