مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 23:202023-05-28سياسي

آنچه در جلسه شورای شهر قزوین گذشت


بعد از برگزاری جلسه طرح سوال اعضای پارلمان محلی از مهدی صباغی شهردار قزوین و ارائه پاسخ از سوی وی، عصر امروز دومین جلسه در زمینه اقناع یا عدم اقناع شورای شهر برگزار شد که به دلیل عدم حضور شهردار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بعد از برگزاری جلسه طرح سوال اعضای شورای شهر قزوین از شهردار و نیمه تمام رها شدن آن، مقرر شد که تصمیم گیری در خصوص اقناع یا عدم اقناع شورانشینان به جلسه عصر امروز موکول شود.

  این در حالی است که مهدی صباغی در جلسه گذشته به سوال ها پاسخ داد و امروز بنا بود شورای شهر موافقت و مخالفت خود را در قالب رای ارائه دهد.

اعضا فقط اقناع و عدم اقناع را اعلام کنند  در جلسه امروز تعدادی از اعضای شورا درخواست کردند که نظر خود در رابطه با برخی از پاسخ های شهردار قزوین را ارائه دهند که فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای شهر قزوین با اشاره به ماده 83 قانون شوراها بیان کرد: طبق قانون بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورای شهر، اظهار نظر نسبت به پاسخ های شهردار جایگاهی ندارد و اعضا صرفاً باید موافقت یا مخالفت و اقناع و یا عدم اقناع خود را اعلام کنند.

وی افزود: شهردار هم که در این جلسه حضور ندارد تا بتواند به سوالات شورای شهر پاسخ داد بنابراین ضرورتی برای توضیح دادن وجود ندارد و سوال کنندگان باید قانع شدن یا به هر دلیل اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در جلسه شورای شهر قزوین گذشت

آنچه در جلسه شورای شهر قزوین گذشت