مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-11ورزشي

رییس هیأت بوکس مازندران سرپرست تیم ایران به قزاقستان شد


رییس فدارسیون بوکس کشور در حکمی رییس هیأت بوکس مازندران را به عنوان سرپرست تیم ملی اعزامی به مسابقات جوانان و نوجوانان بوکس آسیایی قزاقستان معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رییس فدارسیون بوکس کشور در حکمی رییس هیأت بوکس مازندران را به عنوان سرپرست تیم ملی  اعزامی به مسابقات جوانان و نوجوانان بوکس آسیایی قزاقستان معرفی کرد.

امیر مدرسی رییس هیأت بوکس مازندران در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار فارس با تأیید این خبر اظهار کرد: 10 نفر از بوکسورهای جوانان و نوجوانان کشور در این دوره از رقابت ها حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: اعضای 15 نفر تیم ملی بوکس جوانان و نوجوانان کشور قرار است از اواخر تیرماه به قزاقستان اعزام شوند.

سرپرست تیم اعزامی به مسابقات بوکس آسیایی قزاقستان خاطر نشان کرد: کشور ما در این دوره از رقابت ها پنج بوکسور در رده جوانان و همچنین پنج ورزشکار در رده نوجوانان اعزام می کند.

رییس هیأت بوکس مازندران درباره وضعیت بوکسورهای مازندران برای اعزام مسابقات آسیایی بوکس قزاقستان،اظهار کرد: چهار نفر از ورزشکاران مازندران در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: در رده  سنی جوانان بوکسور در وزن 75 کیلو و در رده سنی نوجوانان سه بوکسور در اورزان 50، 63 و 70 کیلو به این دوره از رقابت ها اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت بوکس مازندران سرپرست تیم ایران به قزاقستان شد

رییس هیأت بوکس مازندران سرپرست تیم ایران به قزاقستان شد