مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-21سياسي

اولین جلسه استانی مرکز ملی فضای مجازی


در ادامه تشکیل شورای فضای مجازی در استان ها، اولین جلسه استانی مشهد مقدس با حضور دبیر شورای عالی ورییس مرکز ملی فضای مجازی و به ریاست استاندار استان خراسان رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی مرکزملی فضای مجازی، سید محمد امین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت این شوراها در سراسر کشور، گفت: خراسان رضوی با توجه به موقعیت زیارتی و حضور گسترده مردم شرایط مناسبی دارد تا نسبت به ارایه سرویس های خدماتی در سطح ملی و منطقه ای اقدام کند.

وی افزود: این استان خوشبختانه تاکنون عملکرد خوبی در ارایه خدمات در فضای مجازی داشته و از 50 سرویس اول خدمات پایه و پیشران ارائه دهنده خدمات مجازی در کشور 11 سرویس در خراسان رضوی فعالیت می کنند.

آقامیری با تاکید به تقویت سه حوزه نیروی انسانی، امنیت و تولید محتوا در استان ها، تصریح کرد: توانمندی ما در فضای مجازی نقطه ای است که فضای حقیقی با فضای مجازی پیوند می خورد و می توانیم با تقویت آن اثرگذاری و ماندگاری بیشتری ایجاد کنیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تاکیدکرد: حفظ و ارتقای نیروی انسانی در سطح استان ها باید در اولویت برنامه این شورا ها قرار گرفته و از ویژگی سرمایه کم برای اشتغال زایی در این فضا استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه استانی مرکز ملی فضای مجازی

اولین جلسه استانی مرکز ملی فضای مجازی