مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 06:352023-06-06فرهنگي

ارتباط «یقه سفیدها» با «جوکر» چیست؟/ امیدمان به تبلیغ مخاطبان است


شهرام مسلخی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «یقه سفیدها» ضمن ابراز رضایت از فروش این فیلم در گیشه، درباره برخی ارجاعات این فیلم به فیلم سینمایی «جوکر» توضیحاتی ارائه کرد.

- شهرام مسلخی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی یقه سفیدها ضمن ابراز رضایت از فروش این فیلم در گیشه، درباره برخی ارجاعات این فیلم به فیلم سینمایی جوکر توضیحاتی ارائه کرد.

شهرام مسلخی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی یقه سفیدها که از 27 اردیبهشت ماه روانه پرده سینماها شده و در هفته نخست اکران در حدود یک میلیارد تومان فروش را در گیشه تجربه کرد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط اکران این فیلم توضیح داد: در حال حاضر در فروش هفتگی فیلم یقه سفیدها رتبه چهارم را دارد و این اتفاق خوبی برای این فیلم است.

به خصوص اگر این نکته را مدنظر داشته باشیم که سانس هایی که به اکران فیلم ما تعلق گرفته است، سانس های بسیار نامناسبی است و در خیلی از سینماهایی که انتظار فروش بالا در آن ها داشتیم، تعداد سانس مطلوب به فیلم ما اختصاص پیدا نکرد.

باوجود این شرایط فیلم فروش خوبی دارد.

وی ادامه داد: خیلی از مردم در فضای مجازی پیام می دهند که در ساعتی که به همراه خانواده به سینما مراجعه کرده اند، فیلم ما هیچ سانسی نداشته و ناگزیر فیلم دیگری را دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط «یقه سفیدها» با «جوکر» چیست؟/ امیدمان به تبلیغ مخاطبان است

ارتباط «یقه سفیدها» با «جوکر» چیست؟/ امیدمان به تبلیغ مخاطبان است