مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-20اقتصادي

جهش عمرانی کلان شهر شیراز به ایستگاه نهم رسید


جهش عمرانی کلان شهر شیراز که از بهمن ماه سال گذشته آغازشد، است؛ امروز در روزهای پایانی فصل بهار 1402، به ایستگاه نهم خود رسید که در این مرحله شاهد افتتاح و آیین آغاز عملیات اجرایی 16 پروژه با اعتبار 32هزار و 541 میلیارد ریال بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهردار کلان شهر شیراز در آیین کلنگ زنی پل شهدای مهدی آباد یکی از پروژه های این مرحله از جهش عمرانی اظهار کرد: پل شهدای مهدی آباد، شهرک شمالی و جنوبی را به هم متصل می کند.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه حدود 80 درصد از بودجه 23 هزار میلیارد ریالی شهرداری شیراز صرف پروژه های عمرانی می شود، بر تلاش ارکان و مجموعه مدیریت شهری برای پیشبرد و به سرانجام رسانیدن آن ها در موعد مقرر تأکید کرد.

او تصریح کرد: انجام پروژه ها با همکاری همه جانبه بخش های مختلف امکان پذیر است، عنوان کرد: باید با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی برای تحقق برنامه ها فعالیت کرد.

شهردار کلان شهر شیراز در آیین کلنگ زنی طرح توسعه میدان مرکزی میوه و تره بار نیز بیان کرد: میوه و تره بار کالای مصرفی است، بنابراین باید شرایطی فراهم شود تا اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در اسرع وقت در اختیار مردم قرار بگیرد.

اسدی با اشاره به فعالیت های میدان میوه و تره بار شیراز تصریح کرد: زمین و مجوز این پروژه به عهده شهرداری و سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش عمرانی کلان شهر شیراز به ایستگاه نهم رسید

جهش عمرانی کلان شهر شیراز به ایستگاه نهم رسید