مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-08اجتماعي

اجرای طرح «همیار طبیعت دانش آموزی» در مدارس کرمان، با رویکرد آشتی با محیط زیست


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح همیار طبیعت دانش آموزی، با رویکرد آشتی با محیط زیست در تمامی مدارس استان خبر داد.

- اجرای طرح همیار طبیعت دانش آموزی در مدارس کرمان، با رویکرد آشتی با محیط زیست ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح همیار طبیعت دانش آموزی، با رویکرد آشتی با محیط زیست در تمامی مدارس استان خبر داد.

رضا رضایی امروز 18 خرداد ماه در مراسم رونمایی از کارت دانش آموزان همیار طبیعت استان کرمان با بیان اینکه توسعه پایدار استفاده از سرمایه های موجود بدون کاستن از سهم آیندگان است، اظهار کرد: توجه به محیط زیست توسط دانش آموزان که آینده سازان اصلی کشور هستند ضرورتی انکارناپذیر در راستای تحقق توسعه پایدار است.

وی افزود: حفاظت از محیط زیست و احترام به طبیعت یکی از اهداف مهم ساحت تربیت زیستی و بدنی دانش آموزان در سند تحول بنیادین است.

رضایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست و نقش و تأثیر دانش آموزان در میان خانواده ها و بطن جامعه، ایجاد تغییر و نگرش و افزایش انگیزه و آشتی با محیط زیست برای اصلاح رابطه بهتر بین انسان و طبیعت ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز امیدواری کرد: آموزش و پرورش با وجود سرمایه انسانی و فضاها و زیرساخت های مناسب، ظرفیت خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «همیار طبیعت دانش آموزی» در مدارس کرمان، با رویکرد آشتی با محیط زیست

اجرای طرح «همیار طبیعت دانش آموزی» در مدارس کرمان، با رویکرد آشتی با محیط زیست