مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-06اقتصادي

اجرای طرح بهسازی بافت های با ارزش در 7 روستای زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به تهیه طرح روستاهای دارای بافت های باارزش در هفت روستا در سطح استان اشاره کرد و گفت: در چهار روستای«درسجین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران از اجرای فاز نخست طرح بهسازی بافت با ارزش  روستای قوزلو شهرستان ماهنشان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون مبلغ 13میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی توسط بنیاد مسکن  برای اجرای این طرح هزینه شده است.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: فاز نخست روستای بافت باارزش قوزلو در حال اجرا است و  در سال جاری نیز مبلغ 8 میلیارد ریال تخصیص اعتبار شده و اجرا خواهد شد.

  وی به مشکلات موجود در این روستا اشاره کرد و گفت: متاسفانه  عدم ساماندهی فاضلاب روستا مشکلاتی را در اجرای طرح مذکور به وجود آورده که امیدواریم توسط اداره آب و فاضلاب روستایی تامین اعتبار و اجرا شود.

  خواجه ای تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی توسعه کالبدی روستاهای کشور با هدف حفاظت و احیای بافت کالبدی با ایده و راهکارهای نوین و صیانت از اصالت فرهنگی، تاریخی و کالبدی-فضایی روستاها، شناسایی، مطالعه، طراحی و اجرای طرح بهسازی بافت باارزش را در دستور کار قرار داده که در این راستا همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بهسازی بافت های با ارزش در 7 روستای زنجان

اجرای طرح بهسازی بافت های با ارزش در 7 روستای زنجان