مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-11ورزشي

مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی قم بررس احکام پیشنهادی برنامه هفتم


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی احکام پیشنهادی لایحه برنامه هفتم توسعه مرتبط با وظایف کمیسیون متبوع خود در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی احکام پیشنهادی لایحه برنامه هفتم توسعه مرتبط با وظایف کمیسیون متبوع خود در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: امروز در کمیسیون فرهنگی مصوب شد که احکام برنامه هفتم در فصل فرهنگ باید مسأله محور، ناظر بر حل مسائل و دارای پیوست های اجرایی و عملیاتی باشد.

احمد راستینه در گفت و گو با ایسنا در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون فرهنگی با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی قم، ناظر بر بررسی احکام پیشنهادی لایحه برنامه هفتم توسعه بود که با توجه به پیشنویس لایحه که در جلسات کارشناسی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته، کمیسیون بر سه موضوع تأکید کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مقرر شد؛ مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به همراه مرکز تحقیقات اسلامی قم نسبت به بررسی موارد فوق اقدام کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سه موضوعی که در کمیسیون تصویب شد بررسی احکام پیشنهادی برنامه هفتم است که مقرر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی قم بررس احکام پیشنهادی برنامه هفتم

مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی قم بررس احکام پیشنهادی برنامه هفتم