مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-08سياسي

سالانه 315 هزار تن آبزی در هرمزگان صید می شود


هرمزگان با بهره مندی افزون بر 35هزار صیاد و بیش از چهارهزار و 500فروند شناور صیادی، سالانه بیش از 315هزارتن صید انواع آبزیان را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسین حسینی در بازدید از مرکز تخلیه صید جاسک کهنه با اشاره به اهمیت مراکز تخلیه صید و بنادر صیادی در تسهیل خدمات رسانی به جامعه صیادی و فعالیت های صیادی افزود: استان هرمزگان با بهره مندی از 19 بندر صیادی، 22 موج شکن صیادی و افزون بر 40 مرکز تخلیه صید نقش مهم و بسزایی در صید و صیادی کشور دارد.

وی نگاه ویژه شیلات در توسعه فعالیت های صید و صیادی و آبزی پروری در شهرستان جاسک را در دستورکار شیلات قرار داد و بیان کرد: امید است با نگاه ملی و حمایت های همه جانبه، شاهد رشد و توسعه شیلات در این منطقه مهم و در پی رشد تولید، اشتغال زایی و رونق اقتصادی را در این شهرستان شاهد باشیم .

اشتغال یک هزار و 160 نفر در جاسک به صید و صیادی مدیرکل شیلات هرمزگان نیز تعداد شناورهای صیادی مرکز تخلیه صید جاسک کهنه، جاسک مرکزی و نگر را افزون بر 200 فروند عنوان کرد و گفت: در این منطقه افزون بر یک هزار و 160 نفر مشغول به صید و صیادی هستند.

مسعود بارانی تصریح کرد: امید داریم با دستورات رییس سازمان شیلات ایران و حمایت های ایشان بتوانیم در این منطقه خدمات خوبی را برای خدمت رسانی به جامعه صیادی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 315 هزار تن آبزی در هرمزگان صید می شود

سالانه 315 هزار تن آبزی در هرمزگان صید می شود