مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:352023-05-31سياسي

سومین جلسه کارگروه توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان قرآنی


سومین جلسه کارگروه توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان قرآنی با دستور جلسه «شناسایی ظرفیت های حمایتی دستگاه های عضو کارگروه در حوزه صنایع خلاق و دانش نیان» در معاونت قرآن وعترت برگزار شد.

- با دستور جلسه شناسایی ظرفیت های حمایتی دستگاه های عضو کارگروه در حوزه صنایع خلاق و دانش نیان در معاونت قرآن وعترت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ابتدای این جلسه حسین سلیمانی مدیرکل دبیرخانه کمیسیون تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی با اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه میان شورای عالی انقلاب فرهنگی با خانه خلاق رز سفید کمیته امداد، گفت: براساس این تفاهم نامه در راستای حمایت از خانه های خلاق اگر ایده خوب قرآنی ارائه شود از محل اعتبارات این تفاهم نامه می توان بهره برد.

در ادامه رؤیا صدیقی مدیر بخش تولید محتوا بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به ظرفیت بازی های رایانه ای برای ارائه مباحث قرآنی تصریح کرد: بسیاری از شرکت های بازی ساز برای طراحی بازی های قرآنی ظرفیت خوبی دارند که این شرکت ها از سمت ما قابل شناسایی است، همچنین کارگروه هایی در بنیاد با اساتید این حوزه داریم که می توانیم در مورد اهداف این کارگروه هم موضوعاتی را در آنجا مطرح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جلسه کارگروه توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان قرآنی

سومین جلسه کارگروه توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان قرآنی