مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-09ورزشي

فولاد و شاملی باختند/ عناوین ششم و هشتم برای نمایندگان ایران


تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون با قبول شکست در آخرین بازیهای خود در جام باشگاه های آسیا در رده های ششم و هشتم آسیا ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در اصفهان، عصر امروز جمعه 19 خردادماه دیدارها برای مشخص شدن رتبه های پنجم تا هشتم ادامه یافت.

در اولین مسابقه امروز، تیم هندبال نیروی زمینی شاملی کازرون در دیدار پایانی خود در اصفهان برای مشخص شدن رتبه هفتم و هشتمی به مصاف نماینده کشور عمان رفت.

در پایان این دیدار شاگردان ظهرابی با نتیجه 29 بر 30 برابر نماینده عمان شکست خوردند و در رده هشتم آسیا ایستادند.

تیم شهید شاملی کازرون در مرحله گروهی برابر تیم های الدحیل قطر، النجمه بحرین و الکویت کویت متحمل شکست شد و برابرتیم های جونیور چین و تاشکند ازبکستان پیروز شده بود.

به این ترتیب دومین نماینده ایران در این رقابت ها، با ثبت 3 شکست و 2 پیروزی در مرحله گروهی به عنوان تیم چهارم گروه خود از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند و برای کسب مقام هفتم و هشتم امروز به مصاف نماینده عمان رفت.

اما در دومین دیدار امروز، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان میزبان این رقابت ها برای کسب رتبه پنجم و ششمی به مصاف تیم الکویت کویت رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد و شاملی باختند/ عناوین ششم و هشتم برای نمایندگان ایران

فولاد و شاملی باختند/ عناوین ششم و هشتم برای نمایندگان ایران