مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 02:102023-06-20بين الملل

عملیات جنین چگونه محاسبات ذهنی صهیونیست ها را برهم زد؟


رخدادهای اخیر در جنین و پس از آن عملیات منحصر بفرد تیراندازی مبارزان مقاومت در شمال کرانه باختری، در روزهای اخیر صهیونیست ها را دچار شوک های پیاپی کرده است.

- خبرگزاری مهر -گروه بین الملل: روز گذشته در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر جنین در شمال کرانه باختری که با استفاده از خودروهای زرهی متعدد انجام شد، اتفاقاتی رخ داد که برای صهیونیست ها شوک آور بود.

در جریان این یورش گسترده نظامیان صهیونیست انتظار داشتند، مطابق حملات خود در سال های اخیر علیه کرانه باختری با تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین و یا پرتاب بمب های دست ساز از سوی آنها روبرو شده و بتوانند با گریز از این تیراندازی ها مأموریت خود را با موفقیت به انجام برسانند.

اتفاقی که برای صهیونیست ها شوک ایجاد کرد، استفاده مقاومت از بمب های کنار جاده ای قوی بود که موجب زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست و از کار افتادن چندین دستگاه خودروی زرهی آنان شد، امری که در گذشته بی سابقه بود.

عصر روز سه شنبه (یک روز پس از عملیات کمین موفقیت آمیز مقاومت در جنین) نیز چندین جوان فلسطینی با نفوذ به شهرک صهیونیست نشین عیلی در حد فاصل نابلس و رام الله در شمال کرانه باختری، صهیونیست ها را در عملیاتی منحصر بفرد به گلوله بسته و چهار نفر از آنها را به هلاکت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات جنین چگونه محاسبات ذهنی صهیونیست ها را برهم زد؟

عملیات جنین چگونه محاسبات ذهنی صهیونیست ها را برهم زد؟