مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:162023-06-09اجتماعي

تخریب 9 واحد مسکونی و انسداد راه 16 روستا براثر سیلاب در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت خسارت سیلاب در استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته باتوجه به بارش های سیل آسا راه های 16 روستای استان در شهرهای آمل، بلده و سوادکوه مسدود شد.

وی افزود: همچنین طغیان سیلاب موجب انسداد مسیر جنوب به شمال محور کندوان و همچنین ریزش گل و لای در محدوده اندوار و نمارستاق آمل و انسداد بلده و ارتفاعات سوادکوه شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: در حال حاضر همه توان و ادوات را گذاشتیم تا بتوانیم نسبت به بازگشایی انسداد مسیرها اقدام کنیم.

محمدی اضافه کرد: باتوجه به اینکه پایان هفته است مردم و مسافران در ییلاق ها هستند باید تمامی مسیرهای روستایی بازگشایی شود.

وی درباره میزان خسارت بر سردهنه های کشاورزی، تصریح کرد: بیشتر سردهنه های کشاورزی در سوادکوه بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: براساس ارزیابی های انجام شده تاکنون سیلاب به 9 واحد مسکونی در استان خسارت وارد کرده است.

محمدی با اعلام اینکه خسارت جانی براثر بروز سیلاب در مازندران نداشتیم، گفت: امروز عملیات ترمیمی درحال انجام است و از فردا بحث ارزیابی های دقیق در زمینه خسارت بروز سیلاب در استان را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 9 واحد مسکونی و انسداد راه 16 روستا براثر سیلاب در مازندران

تخریب 9 واحد مسکونی و انسداد راه 16 روستا براثر سیلاب در مازندران