مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:012023-06-16سياسي

امام جمعه شیراز: دشمن نمی تواند به اقتصاد مردمی ضربه بزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: اگر قسمت اعظم اقتصاد دولتی باشد دشمن راحت می تواند به ما ضربه بزند اما اگر اقتصاد مردمی اداره شود دشمن نمی تواند به ما ضربه بزند.

وی به توانمندسازی هفت هزار و 100 خانوار استان فارسی که جشن آن روز گذشته با حضور رییس کمیته امداد کشور در شیراز برگزار شد، اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی و جهادکشاورزی می توانند به عرصه توانمندسازی مردم وارد شوند.

آیت الله دژکام تاکید کرد: برنامه ریزی جامعی برای توانمندسازی 100 هزار خانوار در این استان باید تدارک دیده شود تا حرکتی عظیم در فارس آغاز شود و همچنین زنجیره تولید در سطح استان و بین مردم ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار کرد: از عرصه کارهای ساده و خانگی تا پروژه های عظیم و صنعت انرژی اتمی می تواند به مردم واگذار شود.

وی در ادامه به تأسیس جهاد سازندگی در هفته پیش رو و تأسیس سازمان تبلیغات و آغاز هفته قوه قضایی و روز اصناف اشاره کرد و گفت: اصناف در انقلاب اسلامی نقش برجسته ای داشته اند و امید داریم اصناف در آینده نیز به میدان کار انقلابی آیند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز اول سال جاری درباره الگو مصرف و لزوم کاهش مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: الگو مصرف انرژی در کشور ما باید اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: دشمن نمی تواند به اقتصاد مردمی ضربه بزند

امام جمعه شیراز: دشمن نمی تواند به اقتصاد مردمی ضربه بزند