مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-15حوادث

رهایی نوجوان 16 ساله از چنگ آدم ربایان در زاهدان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان 16 ساله از چنگال آدم ربایان در زاهدان و دستگیری چهار گروگان گیر در عملیات مقتدرانه پلیس این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک پسر بچه 16 ساله در خیابان بزرگمهر شهر زاهدان بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 19 وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل ربایش مشخص شد تعداد 2 دستگاه خودرو پژو 405 مشکی رنگ نوجوانی 16 ساله به نام صلاح الدین را در خیابان بزرگمهر 28 ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در ادامه ماموران تجسس و آگاهی کلانتری 19 زاهدان با بررسی دقیق اظهارات شاهدان حاضر در صحنه و سرنخ های به دست آمده تحقیقات گسترده ای را آغاز و هویت متهمان را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: پس از کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سرانجام مخفیگاه گروگان گیران شناسایی و چند تیم از مأموران زبده انتظامی زاهدان در کمتر از یک ساعت و در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند نوجوان ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد و در این عملیات چهار عامل اصلی از گروگان گیران را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی نوجوان 16 ساله از چنگ آدم ربایان در زاهدان

رهایی نوجوان 16 ساله از چنگ آدم ربایان در زاهدان