مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:152023-05-29سياسي

عضو خبرگان رهبری: راه حل مشکل های جهانی ارتباط با امام زمان (عج) است


راه حل مشکل های جهانی ارتباط با امام زمان(عج) است، و اگر جهان بشریت به این واقعیت پی ببرد، بر پایه فطرت خود، متحول می شود.

- عضو خبرگان رهبری: راه حل مشکل های جهانی ارتباط با امام زمان (عج) است آیت الله عباس کعبی: راه حل مشکل های جهانی ارتباط با امام زمان(عج) است، و اگر جهان بشریت به این واقعیت پی ببرد، بر پایه فطرت خود، متحول می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل باعث دگرگونی فرهنگ انتظار شد گفت: حضرت امام(ره) فرهنگ انتظار انزواگرایانه، متحجرانه و منفعلانه را به فرهنگ انتظار فعال، روزآمد، حرکت بخش، الهام بخش، امیدآفرین و مسئولیت ساز تبدیل کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله عباس کعبی روز دوشنبه در آیین پایانی جشنواره ملی مهدویت در تالار مفید دانشگاه قم با اشاره به اینکه مناسبات ظالمانه گسترده ای بر جهان حاکم است افزود: منشاء این مناسبات ظالمانه، مدیریت نظام استکبار و سلطه بر جهان است که بحران هایی را برای بشریت به وجود آورده است.

  وی تاکید کرد: بزرگترین و چالشی ترین بحران انسان معاصر، بحران مدیریت جهانی است.

  کعبی با بیان اینکه در سایه این بحران ، بحران های دیگری مانند اخلاق و معنویت، خانواده و مسخ هویت انسانی به وجود آمده است گفت: ناامنی، شکاف طبقاتی و جنگ فقیر و غنی، همچنین تغذیه و ده ها بحران دیگر نیز از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو خبرگان رهبری: راه حل مشکل های جهانی ارتباط با امام زمان (عج) است

عضو خبرگان رهبری: راه حل مشکل های جهانی ارتباط با امام زمان (عج) است