مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:022023-06-16سياسي

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب پکن بعد از 5 سال


بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب پکن از 25 خردادماه 1402 آغاز به کار کرد و خانه کتاب و ادبیات ایران در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب پکن بعد از پنج سال وقفه در برگزاری به دلیل شیوع ویروس کرونا از پنجشنبه بیست وپنجم خردادماه 1402 با حضور جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز تا بیست وهشتم خردادماه 1402 در محل نمایشگاه های پکن به کار خود ادامه می دهد.

خانه کتاب و ادبیات ایران پس از 5 سال وقفه در برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب پکن به دلیل شیوع ویروس کرونا با عرضه بیش از 300 عنوان کتاب در موضوعات مختلفی همچون ایران شناسی، دین، ادبیات معاصر و کلاسیک، ادبیات دفاع مقدس، ادبیات کودک و نوجوان، هنر و .

در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

همچنین انتشارات سوره مهر، نخل سبز و مهرستان در این نمایشگاه حضور مستقیم دارند.

علاوه بر این سه ناشر، جامعهالمصطفی و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز با عرضه ترجمه کتاب های شاخص دینی و ادبی به زبان چینی در غرفه جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

در این نمایشگاه بیش از 200 هزار عنوان کتاب از سوی 2 هزار و 500 ناشر داخلی و خارجی از 56 کشور مختلف همچون جمهوری اسلامی ایران، یونان، آمریکا، عربستان، ایتالیا، آلمان، مالزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب پکن بعد از 5 سال

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب پکن بعد از 5 سال