مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-14سياسي

نماینده ولی فقیه در فارس: به عنوان نظامی اسلامی نیاز به فلسفه ورزی داریم


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ما به عنوان کسانی که نظام اسلامی را شکل داده ایم در تعامل و ارتباط با سایر ملل نیاز داریم که فلسفه ورزی کنیم چون اگر ما فقط فقه بگوییم ممکن است بقیه کشورها فقه ما را قبول نداشته باشند حتی در کشورهای مسلمان که فقه خود را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امشب در مراسم بزرگداشت علامه صدرالمتألهین ملاصدرا شیرازی که در مدرسه خان شیراز برگزار شد اظهار داشت: در ابتدا گرامی می داریم یاد بزرگ مرد عرصه حکمت و فلسفه، افتخار جهان اسلام، ایران و شیراز جناب ملاصدرا که این جلسه ابتدا به عنوان بزرگداشت این مرد بزرگ در مدرسه ای که برای او و به احترام او ساخته شده شکل می گیرد و به روح تابناک این مرد درود می فرستیم؛ کسی که امام امت وقتی اسمش را بردند فرمودند حَشَرَهُ اَللَّهُ مَعَ اَلنَّبِیِّینَ وَ اَلصِّدِّیقِینَ ، امام باید این چهره را معرفی می کرد و دعایی که برای ایشان کرد حاکی از احترامی بود که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری برای این مرد بزرگ داشت.

امام جمعه شیراز گفت: سوال که پیش می آید این است که ملاصدرا برای امروز نظام اسلامی و جامعه جهانی باید چه کار کند و اگر ما به شأن و شخصیت ملاصدرا احترام می گذاریم باید از ایشان چه چیزی را برای امروز خود بگیریم و رشد دهیم؟ و اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در فارس: به عنوان نظامی اسلامی نیاز به فلسفه ورزی داریم

نماینده ولی فقیه در فارس: به عنوان نظامی اسلامی نیاز به فلسفه ورزی داریم