مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-01سياسي

دشمنان به دنبال سناریوی سست کردن بنیان خانواده ها هستند


امیر سرتیپ دوم سهرابی با تاکید بر اهمیّت و جایگاه خانواده گفت: دشمنان انقلاب به دنبال سناریوی سست کردن و از بین بردن بنیان خانواده ها هستند که ان شاءالله با همراهی خانواده ها مانع اهداف شوم آن ها خواهیم شد.

- امیر سرتیپ دوم سهرابی با تاکید بر اهمیّت و جایگاه خانواده گفت: دشمنان انقلاب به دنبال سناریوی سست کردن و از بین بردن بنیان خانواده ها هستند که ان شاءالله با همراهی خانواده ها مانع اهداف شوم آن ها خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیرسرتیپ دوم حمیدرضا سهرابی فرمانده پشتیبانی منطقه 2 نیروی زمینی ارتش در شیراز در آیین تقدیر از برگزیدگان طرح های لبیک یا امام خامنه ای که همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با حضور جمعی از فرماندهان و خانواده های کارکنان ارتش در باغ عفیف آباد شیراز برگزار شد با اشاره به تدوین 32 طرح لبیک و گستردگی دامنه این طرح، گفت: هر کدام از این طرح ها جامعه هدف دارند که در سه بخش توان آمادگی رزمی، ارتقای منزلت اجتماعی و معیشتی و تعالی معنوی و بصیرتی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها مورد تأکید مقام معظم رهبری است و در راستای اجرای منویات حضرت آقا برای جوانان، کارکنان و فرزندان کارکنان شاغل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است، افزود: توجه به خانواده های کارکنان نزاجا مهمترین رویکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال سناریوی سست کردن بنیان خانواده ها هستند

دشمنان به دنبال سناریوی سست کردن بنیان خانواده ها هستند