مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-19سياسي

چرا ثبت شرکت و ثبت برند انجام دهیم؟


ثبت شرکت و ثبت برند اقدامی فرصت آفرین است؛ چرا؟ چون برای یک فعال تجاری حقیقی یا حقوقی، ظرفیتی ایجاد می کند که دیگران که شرکت یا برند ثبت شده ندارند، - ثبت شرکت و ثبت برند اقدامی فرصت آفرین است؛ چرا؟ چون برای یک فعال تجاری حقیقی یا حقوقی، ظرفیتی ایجاد می کند که دیگران که شرکت یا برند ثبت شده ندارند، از آن محروم هستند.

مانند چی؟ مانند این که اکثراً شرکت ها می توانند در مناقصات میلیاردی نهادهای عمومی و دولتی سراسر کشور شرکت کرده و اسناد مناقصات خریداری و پاکت های آن ها پس از تایید صلاحیت فنی، بازگشایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ملاصدرا، سالانه هزاران مناقصه میلیاردی در حوزه های مختلف از راه و ساختمان گرفته تا طراحی و مشاوره امور فنی و خدماتی در سراسر کشور برگزار می شود که صدها میلیارد تومان را نصیب برندگان مناقصات می کند و ظرفیتی برای درآمدزایی کارآفرینان و فعالان اقتصادی داخل کشور است.

این فرصت با ثبت شرکت و دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای (رتبه) امکان پذیر بوده و شخص غیر حقوقی (حقیقی) از این امکان بی بهره است.

با ثبت یک شرکت مثلاً شرکت مسئولیت محدود که با کمترین هزینه و سریع ترین زمان و حداقل شریک امکان ثبت دارد، می توانید از تسهیلات مالی و اعتباری مراکز اقتصادی و اعتباری و اعتباردهی کشور استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ثبت شرکت و ثبت برند انجام دهیم؟

چرا ثبت شرکت و ثبت برند انجام دهیم؟