مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-11اقتصادي

تحقق 157 درصدی تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این استان در بخش تامین زمین برای واحدهای مسکونی متقاضیان واجد شرایط تحقق 157 درصدی چشم انداز را ثبت کرده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این استان در بخش تامین زمین برای واحدهای مسکونی متقاضیان واجد شرایط تحقق 157 درصدی چشم انداز را ثبت کرده است.

سید محسن حمزه لو یکشنبه 21 خرداد در جلسه قرارگاه تامین مسکن کشور، که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: با این آمار آذربایجان غربی در بخش تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اراضی مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط را تامین کرده است.

وی ادامه داد: این اراضی تامین شده در شهرهای مختلف استان و شهر جدید گلمان قرار دارند و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تهیه طرح تفکیکی و آماده سازی 819 هکتار از اراضی این استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دست اقدام است.

حمزه لو اضافه کرد: اراضی شناسایی شده بعد از تهیه طرح مطالعاتی، تفکیک و آماده سازی شده و جهت ساخت مسکن تحویل متقاضیان می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این استان در طرح قانون جوانی جمعیت در کشور بر اساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی پیشتاز کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 157 درصدی تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی

تحقق 157 درصدی تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی