مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-07حوادث

دستگیری 820 سارق و مالخر در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 820 سارق و مالخر در هفتمین مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی در شهر مشهد خبر داد.

- سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، مرحله هفتم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با عاملان سرقت ها و مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفت و 820 سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح که در طول یک هفته انجام شد، پلیس آگاهی با همکاری تیم هایی از یگان امداد و کلانتری های سطح شهر مشهد 44 پاتوق اصلی سارقان خیابان و مالخران را پاکسازی کردند.

نگهبان اظهار کرد: در این راستا ماموران فرماندهی انتظامی مشهد پس از کسب مجوزهای لازم قضایی در پاتک های ضربتی موفق شدند 788 متهم به سرقت و 32 مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در این عملیات 574 فقره انواع سرقت کشف و 116 خودرو، 37 دستگاه موتورسیکلت، 16 دستگاه دوچرخه و مقادیر زیادی لوازم مسروقه شامل ابزارآلات از مخفیگاه مجرمان کشف و به مالباخته ها تحویل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مشهد، نگهبان با اشاره به استمرار طرح های اقتدار امنیت اجتماعی به ویژه در مناطق جرم خیز و حاشیه شهر و تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری امنیت پایدار با رعایت نکات پیشگیرانه، تاکید کرد: مجرمان و مخلان نظم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 820 سارق و مالخر در مشهد

دستگیری 820 سارق و مالخر در مشهد