مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-31پزشكي

مساعدت دارویی به 5200 بیمار خاص و صعب العلاج در فارس


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به محدودیت اعتبارات و افزایش قیمت داروهای وارداتی، گفت: سال گذشته نزدیک به 5200 نفر از بیماران خاص و صعب العلاج نیازمند استان فارس از این معاونت مساعدت دارویی دریافت کردند.

- دکتر محمدجواد راعی چهارشنبه 10 خرداد به خبرنگاران گفت: برای بیماران شیمی درمانی، ام اس، پیوندی، تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، متابولیک سیستیک فیبروزیس،روماتیسم مفصلی، لوپوس و ام اس، بعد از مراجعه به این معاونت و ارائه نسخه معتبر و پیش فاکتور داروهای مصرفی خود در صورت تشخیص و احراز نیازمندی، حواله مساعدت برای داروخانه های طرف قرارداد دانشگاه صادر می شود.

او در ادامه با اشاره به تاسیس صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در سازمان بیمه سلامت، گفت: این صندوق به منظور جبران بخشی از هزینه های درمان بیماران و کاهش پرداختی آنان در سال گذشته تاسیس شده و در اساسنامه صندوق، این دسته از بیماران اعم از بیمه شدگان بیمه سلامت و سایر سازمان های بیمه گر و حتی افراد فاقد پوشش بیمه پایه، می توانند در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس bimehsalamatiranian.

ir برای دریافت حمایت های دولت ثبت نام کنند.

راعی به انواع بیماری های خاص و صعب العلاج در این صندوق اشاره و اضافه کرد: لیست بیماری های خاص و صعب العلاج ابلاغی از سوی وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت دارویی به 5200 بیمار خاص و صعب العلاج در فارس

مساعدت دارویی به 5200 بیمار خاص و صعب العلاج در فارس