مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:162023-06-19سياسي

شوراهای ششم در نیمه راه؛ روزهایی که عیار پارلمان شهری مشخص می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، 28 خرداد 1400 انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و اکنون دقیقا دو سال از روزی که در کلانشهر شیراز شورای ششم توانست با وعده هایی که عموما عوامل نارضایتی مردم را به چالش می کشید و مدعی حل و راهگشایی آن بود، اعتماد عمومی را جلب کند می گذرد.

شوراهای اسلامی کشور که شورای شهر شیراز نیز جزیی از آن است، اکنون نیمی از فرصت چهارساله خود را طی کرده و در میانه عمر خود قرار دارند.

میانسالی شورا دو ویژگی مهم دارد، از یک سو دو سال فرصت تصمیم گیری برای اداره شهر نه زمان بلوغ که دوران پختگی آن است.

فصل آزمون و خطاهای اولیه سپری شده و مسیر پیش رو با استناد بر آنچه پیش از این طی شده، مشخص و قابل پیش بینی است و از سوی دیگر پس از دو سال تکیه بر کرسی پارلمان شهری، عیار شورا مشخص شده و حقیقت ها آشکار شده اند.

سلوک و منش هر عضو و نسبتش با شعارها و وعده های پیش از انتخابات روشن شده و مردم به عنوان موکلان شورا حق دارند قضاوت دارند که این مجموعه تا چه اندازه بر عهد خود وفادار بوده و به وعده هایش عمل کرده است.

شورا یا سکوی پرتاب مدیریتی؟ اعضای اصلی شورای اسلامی شهر شیراز، محمد حسن اسدی، رضا محمدیان و محمد فرخ زاده از فهرست انتخاباتی با عنوان شورای متخصصین انقلابی و به اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای ششم در نیمه راه؛ روزهایی که عیار پارلمان شهری مشخص می شود

شوراهای ششم در نیمه راه؛ روزهایی که عیار پارلمان شهری مشخص می شود